Najľahší TO DO LIST nástroj na internete

Ta-da listPred pár dňami som písal o nevyhnutnosti používať to do list. Mne osobne najviac vyhovuje obyčajné pero a papier. Ale na internete existuje jedna služba, ktorá je úžasná.

Vyskúšal som asi všetky internetové produkty z oblasti time managementu a to do list-ov, ale len jeden si naplno získal moju priazeň.

Blog sa sťahuje. Pokračovanie článku na www.timemanagement.sk.

4 responses to “Najľahší TO DO LIST nástroj na internete

  1. Tada list je skvely (tak ako cele 37signals), ale na remember the milk sa to nechyta. Jednoduche ako Tada, ale obsahuje aj vychytavky ako deadliny, priority, tagy, geotagy. Vsetko krasne schovane az kym to netreba. Presne podla mojho gusta.

    http://www.rememberthemilk.com

    Vrelo odporucam s gadgetom, ktory sa da vlozit na personalizovanu stranku google, ktoru mam ako homepage.

  2. Neviem prečo, ale mne sa rememberthemilk príliš nepáči… Ja vyhľadávam hlavne jednoduchosť a tú mi poskytuje Tada list. O tom gadgete som nepočul a môže to byť zaujímavé… Odkiaľ sa to dá stiahnuť?

  3. toto je najjednoduchšie

    http://nowdothis.com/

Pridaj komentár

