Prečo time management techniky niekedy nefungujú?

Čo presne bráni ľuďom plniť svoje ciele? Prísť vždy na schôdzku na čas? Doťahovať veci do konca? Urobiť úspešnú prezentáciu? Uzavrieť obchod? Väčšina ľudí si myslí, že nevie ako na to… Myslia si, že im chýba nejaká zručnosť. Niekedy to môže byť pravda, avšak celý proces získania nových užitočných návykov je o čosi zložitejší ako osvojenie si samotnej techniky.

Všetci chceme byť úspešní. Tí z nás, ktorí to myslia seriózne vyrážajú do kníhkupectiev, kupujú si knihy o osobnom rozvoji a čítajú zaujímavé články na internete. Iní ľuďia chodia na semináre, za ktoré platia ťažké peniaze.

Blog sa sťahuje. Pokračovanie článku na www.timemanagement.sk.

2 responses to “Prečo time management techniky niekedy nefungujú?

  1. Áno, nenútene a bez násilia s Tebou súhlasím. Všetko je v našom podvedomí. Nemôžu sa predsa vedomé skutky odlišovať od toho, čo si myslíme a dávame tak do podvedomia. Ono povedomie vníma aj naše reálne skutky, ale najbližšie doň má to, čo si myslíme a v čo veríme.

    Osobne som to na sebe už asi tri týždne dozadu začal aplikovať a skutočne to funguje. Stačí si veriť, že dosiahne človek nejaký cieľ a skutočne ho dosiahne – vykoná potrebné kroky na jeho dosiahnutie.

  2. Poznám takéto vnútroné “menenie pohľadu” na svet. Napriek tomu, že niektoré veci opakujem pravidelne a približne za rovnakých podmienok, väčšinou sú úplne iné, jedinečné – keď som ja šťastný, pripadá mi to všetko dokonalé; keď ma bolí hlava, nie je mi práve najlepšie, všetko je pod psa

Pridaj komentár

