This is my wake-up call

Tak… Neviem, či to je úplne dobrá správa, ale od dnes znovu začínam písať svoj blog. Okruh tém sa trochu rozšíri aj mimo time management. Chcem napísať aspoň jeden článok za týždeň. Verím, že si znovu získam vašu priazeň.

7 responses to “This is my wake-up call

  1. Ešte by sa možno hodili dôvody, prečo som nič nepísal:

    1) Nemal som na čom. Bol som bez notebook-u.
    2) Nechcelo sa mi :)

  2. mam ta vo svojej citacke, tak dufam, ze ma nesklames :)

  3. Hmmm, a ja som si celý čas myslel že nepíšeš preto, lebo to nestíhaš :D

  4. Teším sa na nové články :)

  5. Tento blog je SUPER!!!Ucim sa na statnice a uz ma ten moj “time management” pomalicky ale isto privadzal k zufalstvu, lebo nikdy nic nestiham.Koncim Katedru Manazmentu, ale tak super prezentovany time management, ako je v tomto bloku,….klobuk dole.Fakt ma to zaujalo, potesilo ale hlavne povzbudilo.Este raz gratulujem k super myslienke a k jej este lepsej realizacii.A PS:Dakujem.

  6. sliackymartin

    prebral si sa zo zimneho spanku

Pridaj komentár

