Time Management 101 – Ako využívate svoj “time”?

Skoro každý z nás hovorí, že “nemá na nič čas” alebo je “veľmi busy”. Často krát ale vôbec nevieme kto alebo čo nás o čas okráda a ako je vlastne možné, že celý deň tak rýchlo ubehne.

Rýchly tip…

Blog sa sťahuje. Pokračovanie článku na www.timemanagement.sk.

5 responses to “Time Management 101 – Ako využívate svoj “time”?

  1. Nebudem komentovať dlho, stratil by som čas ;-).

  2. 8:42 až 8:44 čítanie mytimemanagement ha:)

  3. No… Mám k tomu určitú výhradu. Podľa mňa si stačí uvedomiť príncíp 4 kvadrantov a ešte pár vecí a efektivita stúpne prudko hore. Proste nejaký čas som skúšal robiť to, čo doporučuješ aj ty, a veľmi mi to nepomohlo. Iba som prišiel na to, že robím veľa zbytočných vecí, lenže ako sa donútiť robiť tie užitočné veci, na to som prišiel až oveľa neskôr.

  4. Je to dobrá technika (myslím, že s ňou narábal Benjamin Franklin?) napriek tomu s ňou osobne nemám velmi pozitívne skúsenosti: zoberie viac času ako prinesie osohu.. je však otázkou času kedy sa dočkáme programov ako rescuetime pre všetky činnosti, ktoré denne vykonávame.. potom to začne byť zaujímavejšie

  5. Zdravím, pro potřeby auditu času jsem si před pár lety vytvořil jednoduchou tabulku.
    Najdete ji na fóru MítVšeHotovo http://www.mitvsehotovo.cz/forum/ne-gtd-casovy-audit.

Pridaj komentár

