17 fakt dobrých tipov ako ušetriť peniaze, keď zakladáte start-up

Nasledujúci článok je prebratý z blogu pána menom Jason Calacanis, ktorý pred časom vyvolal vo svete bloggerov veľký rozruch. Prečo? Navrhuje napríklad z firmy povyhadzovať ľudí, ktorí nie sú workoholici. Veľmi odvážne, že? Prečítajte si aj ostatné tipy a uvidíte, či vám to dáva alebo nedáva zmysel.

Blog sa sťahuje. Pokračovanie článku na www.timemanagement.sk.

Reklamy

11 responses to “17 fakt dobrých tipov ako ušetriť peniaze, keď zakladáte start-up

  1. Slovenská nátura mnohé z bodov nedovoľuje urobiť. Našťastie sa to mení ;-).

  2. Spätné upozornenie: Pár tipov na surfovanie 2 « Extra Blog

  3. 18. prejst na o2
    19. netelefonovat

  4. Tieto zásady sa zdajú byť v podstate dosť užitočné, avšak človek sa musí zamyslieť aj nad tým, čo niektoré kroky môžu obnášať celkovo. Napríklad bod 4, kde autor radí presúvať porady k obednému stolu, sa mi zdá ako zlý nápad, s ktorým by som nebol ochotný sa stotožniť. Veď obedná prestávka a samotný obed by mal byť v pracovnej dobe niečím ako prestávkou. A pri jedle sa baviť o práci… To by mi asi ten obed moc nechutil… A

  5. 3.,12.,13. ked idem na obed mimo kancelarie tak preto aby som si oddychol a pripadne si skocil niekde nieco vybavit.
    8. asi este pan Jason Calacanis nepocul o projekte Open Office.
    9. ktora e-mailova adresa je vierohodnejsia? office@firma.com alebo office.firma@gmail.com
    10.,11. no neviem ci je dobre vyhodit ludi co stihaju vsetko co maju pocas pracovej doby spravit a “workoholikov” co musia dorabat aj po pracovnej dobe podporovat.

    • Vieš kto je workoholik? Workoholik netvrdne v práci nadčas aby dorobil prácu..Mal by si si otvoriť slovník cudzích slov a ujasniť pár pojmov

  6. beerkof: gmail sa da nastavit aj na vlastnu domenu

  7. Páči sa mi bod č.4, v ktorom sa riešia pracovné stoly. Vybavenie a organizácia pracovného priestoru je stokrát zanedbávaná položka. Obľúbený katalógový nábytok je v skutočnosti len pastva pre oči a takzvané PC stolíky sú podvod. Treba zabudnúť na sklo, kovové doplnky a exotické tvary. Stoly s veľkým množtvom nôh a konkávny okraj sú zvrhlosť, ktorá pracovný stres vôbec neznižuje.

  8. Andrej, nikde v tejto novej téme nemáš (dúfam, že nevadí tykanie) odkaz na RSS. Písali mi do diskusie, že to nemôžu nájsť. Asi to bude súvisieť so zmenou témy. Zatiaľ som im poskytol adresu https://mytimemanagement.wordpress.com/feed/

    Skús sa na to prosím pozrieť.

  9. Wow … dufam ze to nebude citat moj sef pretoze ja workoholik rozhodne niesom :)

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s