Recenzia knihy ‘Top Dog Sales Secrets’

Po tejto knihe som siahol pred niekoľkými rokmi ešte ako zamestnancec spoločnosti Jacob Fleming Group. Potreboval som priame, jednoduché a stručné rady ako predávať viac a lepšie. Hľadal som informácie ako sa prebojovať až k decision makerom a zaujať ich, ako zanechávať na telefóne odkazy, ako sa jednať o cene a zvládať všetky možné námietky.

Blog sa sťahuje. Pokračovanie článku na www.timemanagement.sk.

2 responses to “Recenzia knihy ‘Top Dog Sales Secrets’

  1. Ahoj, prijemne si ma potesil obnovenim aktivity na blogu – ihned si poputoval do rss citacky :-)

    Paci sa mi Tvoj styl pisania, no najma niektore myslienky, ktore tlmocis.

    Drzim palce v pisani a tesim sa na viacej kvalitnych clankov. :-)

    • Som rád, že som ťa potešil. Sám seba som tiež potešil. K obnoveniu blogu ma inšpirovalo práve video z predchádzajuceho článku. Práve teraz chystám preklad do slovenčiny a otitulkovanie cez nejaký program :)

Pridaj komentár

